torsdag 1 april 2010

Bilder från idag

Barnen och deras pappa kom förbi på middag hos mig, innan
de fortsatte till Örebro.
De hade med sig mycket saker till mig.
Saker som jag inte kunnat ta med på tåget, bl.a
min gula kaffebryggare
Självklart blev min kamera flitig använd av linlusen Elvira
Snövit sniffar på ett sko
Kurre inspekterar lägenheten
Så trött ser jag ut efter en lång dag
Elvira fotar sig själv i en spegel.
Hennes pappa står i bakgrunden
Miranda vilar i soffan
Försöker sträcka på halsen för att slippa dubbelhakan

3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Haha, det är typiskt barnens pappa att ha mobil i handen och kollar. Det är en riktig vanlig syn. hi. Ha en skön påskhelg med barnen och katter?
Nu ska katter väl inte ut?
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Vilka söta katter,vad är det för ras?

Sussi sa...

Glamour o Fläskpannkaka.. Vet inte om du läser mitt svar sen.. Det är ett syskonpar..
De är egentligen bondkatter men misstänker att ena av dem är hälften Norsk Skogskatt