torsdag 5 november 2009

Äckligt

Halvligger i soffan och läser en bok.
Äntligen läser jag någon bok till slut.
På sistone har jag haft svårt att koncentrera mej på en bok.
Blir fort less och lägger undan boken som blir liggande i månader.
Den boken som jag läser nu, råkade jag hitta på en  bakluckeloppis i somras.
Den heter "Äcklig" med Constance Briscoe.


Ja ja, alla har väl typ läst den.
Jag har iaf hunnit halvvägs.
Fattar inte hur mamman kan nedtrycka ett barn så medan de andra klarar sig undan.
Helt sjukt.
Såg att det ska finnas en fortsättning på den boken, "Aldrig mera äcklig"
som utgavs i somras.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta med den boken..



4 kommentarer:

Lilla Rose sa...

Har läst denna boken för något år sen och vilken sådan hemsk morsa som behandlar henne sån...och att det finns gott om såna typer. isch. Kan tänka mig läsa andra boken hur det gick för henne sen. Kram

Britt sa...

Du är inte ensam att ha svårt koncentera på bok. Det gör jag också nu. Hmmm vet inte vad det beror på. Ja den boken Äcklig har jag läst förra sommaren den var hemsk. Ha en skön helg. Kram

Re-dizain sa...

Gul att du visade vägen hit...fin blogg du har:)

Sussi sa...

Rose o Britt..
kan fortfarande inte förstå att en mamma kan särbehandla ett barn av typ 7 syskon.. Hon liksom bara fokuserade sina aggressioner på enda.. men varför..?

Re dizain... åh tack..!