måndag 23 november 2009

Tankat kärlek och energi

Återhämtar mej fortfarande efter den långa bussresan och de intensiva dagarna i Ullared.
Igår har jag bara varit hos P-A och tankat all kärlek och energi.
P-A är så kärleksfull, go, lugn och är väldigt trygg i sig.
Skulle kunna vara i hans famn hela dagarna och bara sniffa..

Fick MMS från mamma som varit i Västerbotten med pappa och hälsat på farmor och faster.

Hon frågade om jag ville ha den TV kannan..
 Klart jag vill ha den!
Lite svårt se vilken färg det är på den.
P-A har en likadan.



Ha märkt att många inredningbloggare har likadan hylla.
Jag hade sådan likadan. Men tyvärr har den försvunnit bland
lådorna hos mina föräldrar vid flytten för nästan 20 år sedan.
De hade placerat lådorna långt bort i vinden som inte rörts sen dess.
Saknar den verkligen.. Tänker mycket på grejorna som jag hade i den.
Hoppas hitta den när det blivit varmare och ljusare ute..

Inga kommentarer: