måndag 25 juli 2011

Förändrats på 2 år

När jag tagit en titt på mina gamla inlägg från 2009, inser jag hur mycket jag har förändrats
Mina tankar, värderingar och relationer
Under de två åren har jag hunnit med två förhållanden, o det sista bytte jag ju bana som de flesta av er vet
Jag ångrar inte att jag bytte den banan utan är oerhört tacksam för jag funnit mig själv
Jag är glad för det och för mina fina vänner och nyfunna vänner

I början på bloggen skrev jag mest om loppisfynd och vad jag läst.
Jag tycker fortfarande mycket om att gå på loppisar
Men känner att jag har redan mycket saker som jag behöver
Ibland kan det rycka i loppisnerven men då strosar jag ofta omkring och njuter
Nu har jag missat mycket loppisar när jag sommarjobbar
Jag brukar hitta mina bästa fynd på bakluckeloppisen på Åhlens.
Nu har de hunnit ha öppet några söndagar utan jag varit där
Jag tror inte ens jag hinner vara där något i sommar
Det gör inget för jag har mycket annat att njuta av
Jag hoppas iaf på en dag med lång loppisrunda
Åka runt o kolla samt fika
Det vore mysigt

Kram på er som läser!

Inga kommentarer: