tisdag 24 maj 2011

Om en lista


Just nu tänker jag på att skriva den listan
När jag vaknar på morgonen brukar jag ligga o dra lite men annars är jag morgonpigg

Min mobiltelefon är en enkel N8, vill gärna ha en finare när jag har råd

Imorgon kommer jag att träffa mina barn

Ikväll skall jag softa

När jag bakar blir det sällan, oftast muffins och kakor med barnen

Sist jag grät var imorse när jag tänkte på dem som lidit i onödan av okunskap

Kärlek är magiskt, märkligt och gåtfullt

I somras var jag och badade ofta

Jag pratar inte i onödan. Gärna kort och tydligt

Jag lyssnar ofta

Jag är sämst på att städa

Jag är bäst på att göra folk glada

Den bästa känslan
är glädje
Jag är rädd för orättvisor

När jag lagar mat blir det ofta fort

Jag brukar få komplimanger för min kreativitet
Jag glömmer aldrig alla mina ljusglimtar

Jag vill ha en fast inkomst
.

Inga kommentarer: