söndag 4 juli 2010

Vaknade tidigt och låg och drog till kl 05.00 och gav upp.
Solen var redan uppe och lyste svagt, vackert.
Morgonrodnad, svagt bris och en kopp kaffe.
Temperaturen var redan 20 gr varmt.
Jo, det är inte långt kvar tills jag blir 40 år. Huuujaaa!
Jag tänker faktiskt inte på åldern, men när jag dammsög nyligen med P-As 20 år gamla
dammsugare som suger något bättre än min som verkar ha bestämt sig för att kapitulera,
Då började jag tänka på min mamma som frågat mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Jag fick ju tänka efter riktigt djupt.
Jag vill bara ha saker som fungerar. Är inte så intresserad av kapitelvaror.
Nu vet jag efter den tunga turen med dammsugaren.
En helt ny och välfungerande dammsugare behöver jag ju! Kanske lite tråkigt men väldigt praktiskt.
Då skulle jag gilla att dammsuga och slippa dra i P-A :s otympligt tunga, urgamla dammsugare.
Ja, kanske dammsuga oftare än vad jag gör nu.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack för lyckönskningarna gumman! =)

Ser att du skall till att fylla år, så grattis till dig också.. =)

Kraaaaam
Sanna

Sanna sa...

SV: Hihi ja det låter ju som ett smart drag.. =)

Hoppas du får vad du önskar dig! =) hehe

Kraaaam
Sanna