torsdag 21 januari 2010

Insamlingen sker via Erikshjälpen

Ni har väl inte ungått märka att det insamlas en del pengar till katastrofen i Haiti?
En del av oss drar oss för att sätta in pengarna eftersom det känns lite osäkert vart de hamnar.
Om de hamnar i rätta händer eller försvinner till någon bedragare.
Jag har inte skickat några pengar men har i allafall bidragit till genom att shoppa lite halsband och en bok på Erikshjälpen igår. De skänker hela dagkassan till Haiti och fortsätter skänka intäkterna från lördag också.
Åk ni dit! Idag köpte jag Expressen på tåget och tänkte inte på att min extra krona går också till Haiti.
Det känns ju bra att hjälpen sker via andra metoder.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vsg! :) Jag skall göra igen för mina barn älskar dom. :) :)

Jag skall till Erikshjälpen imorgon och kolla slalomhjälm och ev något som jag behöver till hemmet. Ha en trevlig helg!!
Kram Catharina

Re-dizain sa...

Klart att man bidrar genom att handla på loppisar...alla dom pengarna går förhoppningsvis till dom som behöver hjälp..