söndag 31 oktober 2010

Tidig morgon

Gick och lade mig tidigt igårkväll eftersom jag fick en sån migrän att jag 
blev vimmelkantig och illmående.
Vaknade  kl 05.00 och kunde inte somna om och nu visade det ju vara kl 04.00 pga vintertid.
Glöm ej att ställa om klockorna!
 Prickigt
 Måste visa upp mina fynd från Ria och ReDo. 
Två knappt använda stövlar för sammanlagt 90 kr
En lite märklig annons från Gefle Dagblad igår.
Vad det är mycket som man kan göra med sitt ansikte!
Såg en ung tjej häromdagen med en "anknäbb"
Hon hade gjort en läppinjektion och det såg inte
naturligt ut.
Mer som riktigt svullna läppar

2 kommentarer:

Madde sa...

Så kan det bli att man glömmer bort att det är dags att ändra på klockan. Du hittar verkligen fynd när det gäller dem fina stövlarna!
Vet du vad!? Nej det får jag ta på msn chatt :D Kramiz

Anonym sa...

Så snygga stövlar. Bra pris :) Tur för dig att hitta bra och billiga fynd.
Kram Catharina