tisdag 27 april 2010

Små tultande ben

Jag är på skolan 2 dagar i veckan och 3 dagar på förskolan.
Så idag var jag på förskolan. Ska dit i morgon o övermorgon.
Avdelningen för hörselskadade och syskon ligger precis bredvid en avdelning för andra hörande 1-3 åringar.
När vi var ute på gården, kunde jag inte låta bli titta på de allra minsta barnen som stapplade omkring med sina små knubbiga ben och armar.. Det pågick en inskolning då och det var ett riktigt små tvillingpar som tultade omkring i sina färgglada fleecetröjor och riktigt coola mössor. Åh, vad jag glömmer fort hur mina flickor varit så små.

1 kommentar:

Sanna sa...

Hmm undrar om det är du som har varit in och kommenterat på min blogg..stod bara Sussi men ingen länk.. =)

Usch va jobbigt när alla länkar försvunnit, vet inte vad jag skulle ha gjort om det hände mig..apropå det så är det dax att göra en backup på alla foton man har i datan.. =)

Härliga loppisfynd du gjort! Och ja visst växer barnen upp allt för fort..himmel va gammal man måste börja bli själv..känner mig inte en dag över 20år men min födelsedata visar snart det dubble..men man är väl inte äldre än man gör dig.. =) hihi..

Vad jag skall göra med mina goa tapeter..hmm..ja det blir nog lite utav varje..tapetsera några möbler, settekasse, mm.. och i lite annat pyssel.. =)

Kraaaaam
Sanna