onsdag 25 november 2009

Retroblogg 1

Jag har en hel samling bloggar som jag bokmärkt som retro/vintage/inredningbloggar..
En del riktar bara på retrotyger, loppisprylar, svenskt 50-60 talsporslin, vintagekläder.
Gillar läsa om hur kvinnnor bär vintageklänningar och hur de fyndar och syr/inreder sina hem.
Jag tänker delge några bloggar som uppdateras så ofta som dagligen.
Börjar med en..

Gullsvansar och kärlekslimpor


Om henne skriver hon:

Mångsysslande, gör-det-självande, inredningsälskande, fotograferande, kreativ musik-, mode-, media-, teknik- och sömnadsfantast som älskar retrogrejer mitt i allt det moderna och hantverkspyssel mitt i allt det digitala.


Gillar för hon bär vintageklänningar och har ett väldigt fint hem som hon flyttat in nyligen. Verkar vara ett enormt stort hus.
Så har hon en känd make som jobbar med Dansbandskampen nu.

Inga kommentarer: