tisdag 22 november 2011

Mysteriet med hjärtan

Jag känner just nu att jag är lite trött på allt nu. 
Det är nog bara en tillfällig svacka för jag känner att jag inte orkar läsa nåt om andlighet eller tänka på andlighet. Eller leva "andligt". 
Jag har iallafall lagt märkte till att tecknen hjärtan förföljer mig än idag. 
För några veckor sen såg jag dem i form av tuggummi, löv och träd. 
Igår när jag var på väg hem till mina föräldrar såg jag ett hjärta av gräsklipp på cykelvägen. 
En bit längre fram, ett hjärta till av barr, bland barren..Sen till sist ett tredje av sand.. Skapade av naturen.. 
jag tog bilderna på dem med min mobil och visade för min mamma som blev förvånad. 
Jag har ingen mobilsladd med mig så jag inte kan ladda upp bilderna. 
Jag funderar lite över dessa hjärtan..Om vad de vill säga mig något..
Jo jag känner kärlek till livet och mina barn.. men i övrigt? 
jag har liksom lagt ner homo-radar och instinkten för tillfället.. ...
Eller så visar andevärlden sin kärlek till mig/oss.. o att jag inte ska känna mig bortglömd?


Jag laddar upp bilderna sen när jag är hemma imorgon

Inga kommentarer: