tisdag 1 november 2011

Dagens vlogg


Om tankar kring självkänsla och att passa in

5 kommentarer:

Åsa sa...

Kära sussi.. så klart du ska lyssna på din själv och din känsla och du har rätt göra vad du känner för det.. behöver inte göra samma med dom andra !!! så viktig du mår bra också!!!! och hittar rätt väg för din livet .. Kämpar sussi och står på dig själv... KRAM

Åsa igen sa...

Hej igen =) glömt inte säger NEJ eller JA och Säga IFRÅN om folk övertalar dig.. Säger JA eller NEJ så du känner mer stark också!!! KRAM igen

Solveig sa...

Jag tycker om att lyssna på dig. Du verkar vara en varm och härlig människa. Du gav många bra tankeställningar som får mig att fundera. Visst orkar jag lyssna på dig ;-) Håller med Åsa. Kram

Anonym sa...

Hej! Det är stort det du har förmedlat till oss. Det är stort att komma till denna insikt. Det gjorde jag också. Nu har jag hittat någon själsfrände på din blogg. Kram! PS tröjan var hemsk men som tur tecknade du så bra tydligt sakta. Jag kunde inte trycka "stopp" DS

Ulrica sa...

Hej Sussie...

Jag förstår dig allt du säger i Vlogg... Det handlar inte om andra utan dig själv.. Det är uppe till varje person vad de vill göra och det du gör är nåt du valde. Vi alla har ett eller fler val att göra Viktigast att man är med någon man trivs med och känner avslappning. Jag känner mig själv i dig. Jag hatar att inte vara mig själv... det vore falskt mot mig själv. KRAMA om!
Ulrica