torsdag 20 oktober 2011

Mina känslor och tankar

3 kommentarer:

Åsa sa...

mm... känner lite sorg att tittar på din video.blogg... Jaa jag tycker du ska lyssnar på din hjärta och dig själv.. stuntar i dom andra vad dom tycker viktig du trivs bra själv. och det kan också påverka dig arbetsplats så kanske man känner nere så känner man inte igen sig själv... Jag vet inte kanske jag har fel.. men känner tungt att se dig p.g.a du ser ledsen ut som jag tolka ut. mm kanske jag har FEL... =) Skicka massor massor KRAM till dig .

Madde sa...

Du gör rätt det är DIN BLOGG så du ska inte anpassa dig för nån... Du har många tankar och funderingar som du vill dela med dig.... Själv har jag oxå många tankar och funderingar men just nu tar min envisa förkylning över och då ligger all fokus på näsan,öron,ögon och hals ;) Stor kram till dig!

Anonym sa...

Kramar tillbaka till dig efter ha sett dig.. / Dan