onsdag 7 september 2011

Ytligt?

Ibland undrar jag vad är det som får er att vilja besöka min blogg?
Av ren nyfikenhet?
Av intresse?
Jag måste inte veta
Jag skriver inte djupa saker eller fokuserar
på speciella saker
Mina barn brukar följa min blogg
och min yngsta flicka tycker att
jag skriver lite för mycket om livet :)
Jag blir fortfarande glad när det kommer folk
och säger att de brukar kolla min blogg

Så mysig hade jag när jag kollade på Bonde söker fru
Nu ser jag framemot att följa bonden Johanna
God natt..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det är alltid roligt att läsa din blogg om dina filosofiska tankar om livet vilket dina änglar hade rätt om men vem filosoferar inte då?

Du vet ju att du är mycket omtyckt bland oss, dina vänner! Ett besök i din blogg säger ju mycket om oss fast man behöver inte skriva nåt till dig för du vet ju att vi tänker på dig, lilla ängel, varje dag!

Många änglakramar D

Anonym sa...

Hej!
Brukar kolla då och då din blogg och se hur du har det!
Det är rolig när varje person skriver om likaområde inte samma innehåll för alla utan alla har egen tema.

Sköt om dig!
Kram Agneta

AnnaPanna sa...

Vill ju inte missa dagar av din blogg, ha ha...
Se vad du har för tanke, varma kramar

Anonym sa...

Hej!!
Bruka ju kolla då o då din blogg för att se hur det är MED dig, alla är olika och en del skriver massor men du delar med dig din fina bilder att man avundsjuk att du har det fina grej!:)
Kram Siv

Åsa sa...

vinkar händerna... här brukar jag läser din blogg.. där läser jag nästa varje dagar :) Du skriva ju bra för är intresserad vad du tänka och åksikt och hurdu mår och hur du känner inre din kroppen

TYcker du ska fortsätta med det!!!!
KRAM