torsdag 18 augusti 2011

Hitta Elvira!

Innan ni tittar på videon, vill jag först försvara stöket hemma. ;-)
Jag hade stortvätt dagen innan och hade högar med kläder överallt i lägenheten
Vi skulle strax iväg till affären, därför satt jag och väntade på flickorna som
skulle filma klart
Miranda har gjort filmen och vill ni ska gissa var Elvira gömmer sig i lägenheten
Det är Elvira som visas i början på filmen.
Hitta Elvira.. Var kan hon vara tror ni?
Vi låter er gissa fram till lördag eller söndag

3 kommentarer:

Anna W sa...

Jag gissar att hon gömma sig under täcke som hon satt på lilla soffan i tv-rummet. ;)

KRAMAR

Åsa sa...

haha jag tror hon gömma i lilla fåtölj :) med stoooor överkast eller någon.... =)

Anonym sa...

Tror att det är hon som filmar bakom kamera......
Ni hade kul,
Keam Siv