tisdag 19 juli 2011

Nämn något som gjorde dig glad i går: Flickornas spontana teckningar
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade
Vad gjorde du för 15 min sedan: Surfat
Det sista du sa högt: "Nu får du sova" till Miranda
Det senaste någon sa till dig: "Godnatt"
Vad har du druckit idag: Än så länge, bara kaffe
Vad var det senaste du åt: Kall ugnpannkaka
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.
Vad är det för väder hos dig nu: varmt, soligt
Godaste glassmaken: gammaldags vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tja, däremot attraktion.
Drömmer du mardrömmar: Det händer men jag ser dem inte som mardrömmar utan mer som intressanta
Trivs du med ditt jobb: ja på ett sommarvikariat
Favoritklädsel: jeans och t-shirt
Vad ser du om du tittar till höger: Elvira som precis klivit upp
Vad gör dig glad just nu: Mina barns kreativitet
Vad ska du göra härnäst: frukost till barnen
Höger- eller vänsterhänt: Jag är högerhänt när jag skriver, och vänsterhänt när jag pysslar
Humör just nu: Glad och tillfreds
Favoritgodis: Just nu är jag sugen på surisar (sura nappar, melon, flaskor)
Kläder just nu: Rosa t-shirt med röda texter, jeans
Sommarplaner: Ta en dag i taget.. Sola o bada o åka på utflykter
Hur många kuddar sover du med: två
Morgon- eller nattmänniska: Är morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: kärlek och vänskap och kreativitet
Är du kittlig: Nä, kanske ibland :)
Snarkar du: Ja, tyvärr..Men förhoppningsvis inte alltid
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: kryllande småinsekter
Längtar du mest efter just nu: Livet ska vara mer stabilt

1 kommentar:

Sanna sa...

Skoj med lite mer info om dig tjejen =)

Kraaaaam
Sanna