torsdag 28 juli 2011

Det räcker väl?

Kan de inte sluta skriva om Breivik nu för jag drömde precis mardrömmar om en massmördare som var ute efter mig. En grå mansgestalt kom sakta gående bakom mig. Jag flydde och sprang, hoppade o klättrade men ändå var han inte långt från mig. Jag var tvungen att hitta ett gömställe och hittade en valv som jag kunde gömma mig i. Jag såg honom närma valvet men jag såg bara benen. De stegen stannade framför mig. Jag förstod att han hittade mig och han höll på något.  jag började genast försöka få honom på andra tankar genom att prata med honom. Sen vaknade jag. Usch

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, märkligt att jag inte blev påverkad av massmedia och jag som inte har haft mardrömmar på evigheter..

Gör så här: Be Universum att få skyddsbarriär så att du inte blir påverkad av massmedia, något eller någon person då du kan leva normalt i ditt liv.

Trots allt att vi måste leva med alla händelserna, som händer i våra liv. Det går inte att be massmedia att sluta med sånt för det är ju deras levebröd, eller hur?

Det kanske var meningen att du fick den här mardrömmen som ett budskap, eller? Vad tror du om detta?

När man får såna obehagliga drömmar då kan man inte skylla på något eller någon?

Vi dövs o kram D

Sussi sa...

Jag var bara lite sarkastisk bara o det var inte meningen att lägga skulden på honom. Scenariot var ju väldigt likt det som hände i Norge. jag tror ju veta vad budskapet vill säga.. No problem