fredag 22 juli 2011

Är ni avslappnade och i flödet?

Just nu har jag ett affirmationskort ovanpå spisen som lyder:

Jag är avslappnad och i flödet
Jag är fullständigt avslappnad och känner kontakten med nuet
, kontakten med mitt inre
Jag känner intuitivt vilket mitt nästa steg är, och följer med
lätthet min utstakade väg
Jag är full med energi och vandrar med min väg av lust och glädje
Jag är och lever mitt i livets flod, med inspiration, med hjälp
med vägledning, i mitt liv, i mitt nu, i min glädje, i fullständigt



fantastiskt flöde..

Gör ni det?
Jag försöker..
Jag köpte affirmationskorten på Kreativ Insikt

1 kommentar:

Anonym sa...

"Människan är inte en varelse som genomgår en andlig upplevelse, utan en andlig varelse som genomgår en mänsklig upplevelse." Pierre Teilhard de Chardin

Kram D