söndag 15 maj 2011

Märkligt

Jag vaknade i natt och blev vettskrämd..
Jag kände att jag hade något på tungan..
Metallliknande när jag vaknade.
Jag reagerade instinktivt genom att svälja den..
Jag  blev rädd och tänkte vad det var för något som jag svalde så jag sprang till toan o kollade i spegeln..
Såg inget.. Så jag försökte kräkas ut den.. Men det gick inte..
Jag kände det var något i strupen.. o kunde inte somna om förrän den passerat strupen..
Jag var ju rädd att jag skulle kvävas..
Usch!

Jo,Det hände lite lustigt igårkväll.. Jag och Cim stannade vid en bensinmack i Uppsala för att byta..
Efter vi varit inne i macken, var det var min tur att ta över bilen..
Cim stod utanför o åt glass..
Jag skulle låsa upp bildörren med bilnyckeln..
Jag såg nu att den var öppen så jag skulle kunna lämna in ryggsäcken i baksätet..
Men bildörren gick ej att öppna.. Jag försökte igen flera gånger.
Cim kom fram och sa att bilen redan är öppen..
Jaja, men den gick ju ej att öppna svarade jag något förbryllad..
Då såg vi båda att fönsterrutorna åkte ner..
Vi tänkte vad händer? Vi stod ju utanför bilen. men ändå åkte fönsterrutorna ned?
Cim sa att det aldrig hänt något liknande tidigare och att det var säkert någon ande som vill busas.
Jag fann det hela lustigt så jag klappade på bilen och sa:
Nu får du vara snäll mot oss..

Det händer ofta saker när jag är med Cim..
Det hände också lite konstigt under frälsarkransträffen för 2 veckor sen.
Vi hade rullgardinerna neddragna när vi hade träffen.
Eftersom solen sken så vi inte kunde se varann.
Rullgardinerna var kanske neddragna i mer än en timme.
När vi satt för att äta och prata.
En frågade mig några saker så jag började berätta lite.
Jag pratade kanske lite intensivt
Plötsligt åkte en av rullgardinerna upp. Alla hoppade till.. 
Då sa Cim till mig: Det säger att du måste ta itu med det.

Inga kommentarer: