onsdag 6 april 2011

Vååååår!

 Man kan göra magneter av vadsomhelst nästan
De med plastkulorna som sväller av lite vatten har flickorna gjort
Jag tyckte att de skulle passa som magneter
De med blommiga har jag gjort av en överbliven pappersbit
Bara klippa runt och klistra
 Lite svårt att se men gardinerna satte jag upp igår
och de är köpta på Lagerhaus
Man ser att det är en del snö kvar ute, men annars har rätt mycket försvunnit

Den gropen till höger hade jag min cykel sen november förra året!
Jag hade inte kunnat ta ut den sen snön kom helt överraskat
Sen blev det en enorm snöhög över cykelstället
Jag lyckades få fram den IDAG då jag tog en skön premiärtur till Owes lågprisvaruhus
 Bjuder på en vårig bild på mina grytlappar
Den med päron och den med kycklingarna fyndade jag igår 
eftersom de gav mig sådana härliga vårkänslor
Avslutningsvis vill den gammelsmurfen säga hej till Fia

3 kommentarer:

Annsofi sa...

Så fint allting! Puss ! Hälsa tillbaka till smurfen :)

єℓvιяαн sa...

Saknar dig mamma

Sanna sa...

Härligt våriga bilder! =)