måndag 28 februari 2011

30 dagar/ dag 6

Min dag
 ..började med att jag och Rolf förberedde årsmöteshandlingar för utskick
Här sitter jag på kansliet, något trött och hängig
Energiknippet Rolf som är 75 år var väldigt pigg
Han skulle vidare och spela bridge med några vänner och i morgon skulle han tävla i pimpelfiske

  Efter kansliet såg jag att solen sken så vackert men 
min kropp sa ifrån så jag gick direkt till soffan för att vila

 Tänkte läsa min favorittidning Family Living men orkade inte och sov bort två timmar
Jag behövde tydligen mycket sömn trots jag sovit mer än 8 timmar i natt
 Blev kaffesugen efter vilan
 Satte igång med diskning
Bloggat på Teckenfyran om kallelse till årsmöte
Här använder jag mitt nyinköpta tagentbord till min mini PC
eftersom tangenterna på datorn gick sönder efter ett litet missöde
Kvällen är inte slut än
Det blir nog mat och sen soffan
i hopp på en piggare dag i morgon

Inga kommentarer: