onsdag 10 november 2010

Varmt paket

Väckarklockan ringde halv 6 i morse trots jag ställt den på halv 7.
Jag tittade noga på den o såg det var faktiskt ställt på halv 7.
Något osynligt besök ville väl jag skulle kliva upp tidigare :)
 Igår fick jag ett fint paket från Jonas F. En målning som han gjort. 
Den känns väldigt varm. 
Tidningen "En rolig halvtimma" medföljde också. Nostalgi!
Man ser att de tecknade unga kvinnorna i tidningen, framställs som dumma.
Stora bröst och ett tomt huvud. Men småroligt är det

2 kommentarer:

Janne Johansson sa...

Denna tidning är så gammal och värdefull!!!
Jag minns den tidning samma från "Fib Akutell" det var många år sen...minst 25-30år..
Sälj tidning i tradera.. och du får säker bra betalt för den...

Sussi sa...

Säljer inte den tidningen eftersom jag fått den i present :)