torsdag 30 september 2010



Fick blogaward av Krimskramsan.
Oh, vad hedrad jag känner mig.
Nu ska jag berätta 7 saker om mig själv.. Så mycket? Hi hi

  1. Drömmer om att få resa utomlands till Skottland för att se naturen och ett exotiskt land som Bali och leva enkelt
  2. Tror på våra tankar kan påverka vårt liv mer än vi tror
  3. Älskar godis lite för mycket
  4. Har väldigt svårt att låta bli smycken.. Har för mycket av dem nu..
  5. Vill gärna ha en liten katt, men vill vänta med det.  Nöjer mej med flickornas som de har hos sin pappa och vännen P-As..
  6. Är lite lat när det gäller matlagning så jag svänger ofta ihop nåt snabbt
  7. Minns ofta mina nattliga drömmar
Känner ju en del kreativa bloggare men jag vill gärna ge dessa awards till mina vänner som också är kreativa av sig..

Det skulle kunna bli flera men jag valde dem eftersom de målar, pysslar och syr en del

2 kommentarer:

White StarBear sa...

Åååh, vad kul att du fick blogaward, coolt! Ja, jag känner till dina drömmar för du skrev ju om dig, typ 7 saker. Jättefint! Skickar många hjärtliga kramar till dig! / D

Camilla sa...

Skottland ÄR vackert!!! Jag åker gärna tillbaka dit!
Trevlig helg! KRAMIS