torsdag 18 mars 2010

Vårkänslor

Läste för ett tag sen att blomsterbutikerna  får extra klirr i kassan tack vare alla inredningsbloggare
som inreder sina hem med blommor.
Tyvärr har jag inga buketter att erbjuda eftersom jag prioriterar saker och ting lite
annorlunda efter ekonomi
Fick ett paket på posten.
Paketet levererades genom dörrringning.
Ovanligt med sådant service!
I paketet innehöll det:
En fin premie som jag fått genom en
tidningprenumeration på tidningen Leva
Två vita muggar utan öra, teakunderlägg och en turkosgrön bricka


Självklart måste jag inviga den med gott fika
och funderar hur livet formas och hur det formar mig
Kramar till er alla!

3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Ja, blomaffärer tjänar också på mig. :-)
Det är fina grejor som följde med på premunation. Kram

Tjohalia sa...

Det var sjätte gången jag gick på naprapat. Sjunde gång kommer nästa vecka.
Jag har Strumpan, och han är hård att jag nästan är rädd att knäckas, men jag är hel ändå. hi.
Det går bra ja..
Kram

Helén sa...

Det är fina grejer som du har fått, tycker mycket om turkosfärg, speciellt ihop med brunt eller vitt