måndag 15 mars 2010

Studiebesök nr 2

I helgen har jag hälsat på en väninna i Stockholm. Bara varit och kopplat av.
Det var första gången för mig att vara i en helt annan stad än Härnösand och Gävle på över 1,5 år!
Fika på Stadsmissionen


I närheten fick jag syn på min drömcykel i ett skyltfönster
Prickig sadel och en fin pinuppa på stommen..
Åh, vad jag är förälskad i den..:)

Nu har jag varit på mitt andra studiebesök hos Dövkyrkan i Gävle
Jag ska göra praktik hos dem och det känns verkligen bra.
Kvinnan som håller i det är en varm och fin person.
Nu återstår det bara när det blir av.
Ni vet, papper o sådant som
skall fyllas i..

4 kommentarer:

Tjohalia sa...

Ja, roligt att det gick bra. Hoppas du får jobbet och att du trivs. :-)
Kram

Anonym sa...

skönt vara bortrest utan tänka på sig o andra... skönt koppla av... härligt.. fick du köpa den cykeln? fniss..
håller tummar att du får den jobbet som du trivs med.

Kram/SB

AnnaPanna sa...

Jisses, trodde först det va jag som såg cykeln för det ligger precis nära här på jobbet därute skylten i Karlstad. Står där och dreglar i fredags. Ah då har ni också där på stan.. Snyggt ju, lustigt precis som de står inför fönster.
Kraam

Madde sa...

Hi kan förstå dig att det är ovant att åka in till storstaden! :) Det gjorde jag för någon helg sen och hade tjejweekend och shoppade en massa kläder :) Ska du göra fler studiebesök? Kram Madde