onsdag 31 mars 2010

Rutiner och tidning

Är lite trött efter min första dag på ett gruppboende. Nya rutiner, mer ansvar och koll.
Mycket har förändrats på ett år. Rutiner, system och så har en av gästerna få dygnet runt bevakning.
När jag kom dit, fick jag plötsligt all information på en gång.. Hur det skall göras, hur gästen brukar göra..
Tidigare var det jobb och sådant för gästen, men efter en stor operation är det hemmet och kontroll som gäller. Därför blev jag glad över en tidning som jag beställt genom Underbara Clara, låg på hallgolvet när jag kom hem.
Ser hur fint tidningen matchar min vaxduk

Finns mycket fint hur som helst.. Inredning, recept, små berättelser

Nu ska jag ladda batterierna med den

1 kommentar:

Samara sa...

Haha, ja den passar ju perfekt på duken :)
Åhh jag ångrar att jag inte beställde tidningen, den är säkert jättebra.