fredag 15 januari 2010

Förtydligat en efterlysning

Min multifunktionella skrivare som jag fått i julkapp, gjorde sitt första uppdrag nu ikväll då den skrev ut en efterlysning som jag gjort åt P-A.
Den ska sättas upp på Sätra Centrum.
Sätra är otroligt stort, förmodligen Gävles största förort så det är svårt att ströva runt och leta.
Det finns villor, lägenheter och radhus samt flera skolor och dagis.

Här ser det ut:

Efterlysning!

En grå bondkatt Sixten är otroligt saknad.
Han försvann från Hallonvägen 8H, fredagen den 8 januari
när det var väldigt kallt ute.
Han kan ha smitit in någonstans för att värma sig men inte kunnat
komma ut eller är han inne hos någon av er.
Jag är väldigt tacksam om han kunde få komma hem igen.



Hör av er till mig:
Per-Anders Larsson (mobilnr och adress)
Sätra

Nu ska jag fortsätta linda stommen av min lampskärm med vit band som jag hittat på 75 % rea
Överväger fortfarande ha pärlor eller småtofsar runt kanten
Det får jag se sen

5 kommentarer:

Agneta sa...

ta gärna bild på din lampskärm som du håller på.. Kul att se och ev få inspiration??
Hoppas ni hittar síxten.
Trevlig helg!

Lilla Rose sa...

Jag håller tummarna ni får åter honom hemma! Om någon hittat / har honom hos sig på "besök". osv.. Ha en lugn trevlig helg! Kram

Catharina sa...

Hoppas Sixten kommer hem till Er.
Ha en trevlig fredag! Kram

Åsa sa...

Hålller tumme att dom hör av sig till din gubbe att dom har katt.. och lämnar tillbaka...

Jag har gjort samma som dig och sätta upp affisch då kom granne och gav katt tillbaka. .tack å lov ... *ler* tänka påer .... .KAAM

Sussi sa...

Tack alla för ert stöd.
Ja, jag ska nog visa upp bilder på skärmen bara om den motsvarar mitt önskemål..:)
Den ska fortfarande vara "naken" så man kan se glödlampan.. förhoppningsvis snygg glödlampa o sladd..