tisdag 20 oktober 2009

Snopen



Sitter här och är lite irriterad.
Någon hade slitit ut mina kläder från tvättmaskinerna
i tvättstugan.. Tack och lov var de färdiga (hoppas jag)
Men men ändå.
I morse såg jag att någon hade bokat men att det var tomt efter nästan 1,5 timme
så jag passade självklart på att tvätta.
Skojade lite med P-A senare att jag inte hoppades att någon skulle få för sig att
slita ut mina kläder ur maskinerna.
När jag kom dit, blev jag lite snopen.
Vet inte om det var samma person som bokat tid eller om det var nån annan.
Tycker att man ska passa sin tvättid.
Det är mycket folk som driver omkring hemma på dagtid här i området.


Den vackra vimpeln är tagen fr underbaraclaras blogg

2 kommentarer:

Britt sa...

haha.Förlåt jag skrattade. Jag kom på när vi bodde i Uppsala som en man tog vår tvättid så blev vi sura på honom. Minns du det??? hehe. Jaa den galger är jättefina jag kände igen från 70-talet.. Kram..

Sussi sa...

Britt..
Ja, minns den händelsen.
Märkligt att tvättider ska skapa sån irriation..:)