måndag 30 april 2012

Ledsen

"Döv anställd avskedad - kommunen vill tysta anmälan om psykisk vanvård"


Jag har fått "varningar" om att publicera vad som hänt med det boendet eftersom det skulle riskera min framtida anställning i kommunen, men jag kan inte blunda när det gäller brist på medmänsklighet. Det gör så ont i hjärtat att det ska gå så här i dagens Sverige.
Fy vad ledsen jag blir!
Namninsamlingen finns här

Uppdaterad: Någon påpekade att länkadressen var fel eftersom den bara gick till en startsida.
Nu har jag ändrat länken
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

:( Ledsen för din skull.... Sänder dig en varm kram ! min finaste väninna!

Jonas Fridsén

Anonym sa...

vi stöttar dig, men kom ihåg att vi lever i yttrande och åsiktfrihet land, så du har rätt i att skriva vad du vill. och du ahr skrivit lite om det men du skrev aldrig namn på vem personer är osv.. de kan inte säga så till dig... fortsätt du!!!!
//SB