onsdag 2 juni 2010

Summering av veckan

Jag är trött.. Det har blivit sena kvällar för mig nu.
Pga alla sommaraktiviteter som skolan och förskolan ordnar. Dubbla aktiviteter..
Har knappt varit hemma något nu.
Idag frågade personalen på förskolan om jag kunde vara med på deras sommarfest imorgonkväll
för hela förskolan. Då fick jag tacka vänligt nej.

Veckans summering:


I måndags var vi Hörsel hemma hos en "kollega" och ätit exotisk buffe.
Hon har ett fint hem. Mycket vitt och hon har målat en del väggar med olika motiv.
Skrivit texter på väggarna med en whiteboardpenna. 
Lätt ta bort om man tröttnar på texterna, sa hon
 Hennes yngsta sons rum
 Planerat in höstens träffar med Teckenfyrangänget
Den bilden på klotter tog jag i måndags.
Hållit Morphy sällskap under tiden hans
husse är bortrest på jobb.
Han är väldigt kelig

Inga kommentarer: