tisdag 15 juni 2010

Igår blev det mycket vila och flytande föda.
Jag hade fått en elak blåsa under tungan som gjorde att jag inte kunde tugga riktigt.
Så ont gjorde det.
Idag känner jag mej mycket bättre men märkte att ryggen kändes annorlunda i natt.
Lite ondare när jag skulle vända mig i sängen.
Kroppen börjar visst protestera nu när jag närmar mig 40.
Den är kanske lite missnöjd att jag inte sköter mig som jag ska
Värmer mig med en vetekudde
Älskar den glada och lekfulla inredningstidningen
Det är inte ofta den får följa med mig hem men det senaste numret
fick mig att fastna pga busiga hem och dessa skriverier
om loppisarna.
Bland loppisadresserna och fynden som folk gjort
råkade jag fastna på den bilden. Ett äpple..
Jag hade fyndat ett mindre till min pappa
som födelsedagspresent.
Det ska visst vara fynd, men det står inget
om vad den egentligen kostar.. Design?
Hittade inget på nätet.
Nu ska jag fortsätta kurera mig.
Kramar till er som besöker min blogg


1 kommentar:

Lilla Rose sa...

Isch med blåsor och gör ont när man äter. Kul med sån tidning med all roliga tips o bilder på grejer..