tisdag 11 maj 2010

Tårar

Blev lite ledsen igår när jag hittade filmer och bilder på Sixten som liten och när han låg på sin husses bröst när han sov. Bilderna på honom o Morphy.
Usch säger jag bara. Flickorna som är hos sin pappa ville veta vad som hände med honom egentligen. Fick berätta i bildtelefon igårkväll att han hittades vid vägen och det blödde inte om honom. Det hände nog fort.



Är precis inte glad över systemet med FK. Känner inte precis nån glädje över min arbetspraktik.
Men är iallfall glad att jag får träffa folk och att de är intresserad av teckenspråk.
Jag fungerar nu som en teckenspråkslexikon.

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

:.-(
Här får du en stor och varm kram med känsla av mig.
Det var inte längesedan jag klarade av att titta bilder på mina söta katter. Stor kram!

Sanna sa...

Ja det är aldrig lätt att mista ett husdjur, dom blir ju som en s barn..
Sänder en stor kram till dig!
Sanna