torsdag 12 november 2009

Myspys

Är nu i Härnösand och myser med flickorna.
Äldsta tjejen har teckenspråksvecka den här veckan på min gamla skola.
Blir spännande att se hur det är där i morgon då jag lämnar av och hämtar henne.
Det är några nya CODA barn som går i hennes klass.

Minstingen klagade lite över sin huvudvärk i kväll.
Antar det är eftereffekterna från vaccinet som togs i tisdags.



Gammalt foto från min gamla klass.
Jag sitter längst fram till vänster.
Jag var lika gammal som min äldsta tjej är nu

5 kommentarer:

Britt sa...

Åh vad söta ni var när ni var små... Kram

Sussi sa...

Hi hi, javisst.. det var vi..;)

Jos sa...

Får dina barnen teckenspråksvecka på Kristinaskolan??. vilken ålder börjar det på?

Sussi sa...

Jos.. oftast fr 7-9 års ålder. Min minsting som är 7 år, sägs ska börja till våren..
Era barn kanske ska börja på Manillaskolan? Inte vet jag..

Agneta sa...

Kul att se gamla bild, minns inte den! Kram