tisdag 10 november 2009

Loppisutflykt

Idag tog P-A ut mej på en loppisrunda i Sandviken.
Tycker det är svårare att fynda riktigt fina saker i Gävle.
Så vi var sugna på Sandviken och åkte först till Kupan och där hittade jag en riktig fin sockerskål
av ljusblå pressat glas.
P-A hittade pepparkaksformar.
Sen åkte vi till Ånyo.
Där hittade P-A en fin rund bricka med blå/beige retromönster, ett par Lee jeans och en snygg svart
skjorta. Sammanlagt bara 25 kr.
Jag hittade en tavla och en duk som jag tänker använda till jul.
Hittade oxå ett par svarta boots. 25 kr sammanlagt!

Lite dålig bild. Skålen ska vara lite mer ljusblå och duken lite mer grön.
Röda äpplen runt.


Den skålen ska stå bredvid mina andra gamla
loppisfynd från somras. Den dockan som är i skålen, är min gamla som jag
hade som liten. Min lilla favorit docka..

Inga kommentarer: