tisdag 20 december 2011

Julklappshysteri

Jag stod bakom ett par i en kö på en leksaksaffär och tittade på hur de lastade på stora och dyra leksaker på kassadisken. Jag tittade på min lilla sak och började fundera om varför vi ska köpa julklappar egentligen?
Varför kan vi inte bara skita i allting, tänkte jag men jag betalade för min lilla sak som min dotter ska få i julklapp
Det kändes lite konstigt att se folk trängas med stora o dyra saker.
Jag får väl hoppas att mina döttrar accepterar julklapparna
Det vackra fotopappret om mitt fantastiska språk
kom igår på posten
Jag ramade in den nu
Jag beställde den av Susan Crona på Facebook

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Bry dig inte om dessa folk som köper dyra och stort!! De slösar bara sin pengar och har nog inte lika kärlek som du har till din döttrar!! Tror säkert de blir glad för små sak....
God Jul på dig!
Kram Siv

єℓvιяαн sa...

Jag älskade den julklappen <3