torsdag 29 december 2011

Hjärtan

Jag har inte fotat alla hjärtan som jag stött på eftersom ni kanske skulle
tycka att jag är knasig men den här gången måste jag bara ta upp ett hjärta
som naturen format. En buske, en bit från mina föräldrars hus.. 
Ser ni hur grenarna format så det ser ut som ett hjärta..
Har testat teckna ett hjärta med mina kritor som jag fått i julklapp
Färgerna fäster bättre tycker jag.. 
De blir skarpare

Snart är 2011 slut
Vad har jag lärt mig av det året?
Ja det är väldigt mycket
Jag ska kanske inte avge något meningslöst nyårslöfte
men jag ska nog inte ta alla människor givna och
fokusera mer på mina egna behov
Jag ska också respektera att de väljer köra sitt eget race
och låta dem fortsätta leva med skygglappar
än så länge de accepterar mina livsval
Jag hoppas på ett bättre år med mycket kärlek, acceptans och respekt
och ett år med härligt och fantastiskt socialt umgänge

Inga kommentarer: