torsdag 8 december 2011

Dreams

Usch vad tråkig jag känner mig nu som
bara längtar få åka bort till
något varmt land och dricka espresso i en viktoriansk kvarter
och titta på alla fantastiska och unika människor som passerar
Få strosa på stora loppmarknader och äta något onyttigt
 Jag har inte tagit fram någon ljustake för jag tycker att den stora flugsvampen
lyser varmt och den känns julig ändå även om den är framme året om
 Köpte nyligen de runda burkarna på Åhlens och nu ligger det en massa örhängen i
Försöker inpränta de orden på mig
Nåväl jag får väl fortsätta drömma bort mig lite

3 kommentarer:

AnnaPanna sa...

Gillar de inlägg ;o )

Kraam

Sanna sa...

Drömma måste man få göra.. <3

Kraaaam
Sanna

Anonym sa...

Du får dromma bort dig i den vackrast kvarter som du drömmer om. Får ju drömma bort ibland.
Kram Siv