lördag 10 september 2011

Dagens skörd




 Två loppisar idag, Spikfabriken och Gästrike Katthem
 Två av katterna som väntar på nytt hem
 Höstmarknad på Nybo Handelsgård
Ett bord där sålde riktigt fina retrosaker
bl.a Arabia och Kaj Franck
Den jättefina lampskärmen köpte jag av en kvinna som
berättade att hon läser min blogg. 
En riktig kul överraskning!
Ett fint gardintyg som jag kanske gör nåt av
Två fantastiska fina koppar som bortskänkes
Två marmeladburkar från marknaden
Päron och persiko/rabarber
Uppdaterat: En närmare titt på mina koppar som jag
fick ta gratis

2 kommentarer:

AnnaPanna sa...

Verkar ju trevlig dag du hade, alltid fint saker du köpte ;o P
Njuter av de marmeladburkar.
Kraam

Sanna sa...

Åhh vilka fina fynd du gjort! Och gratis kopparna är ju underbara! =)

SV: Mmm nu njuter ju utav färg..en skogstripp idag bland alla härliga höstfärger..härligt mumma för själen..plus en hel del smarrig svamp fick följa med hem.. =P

Jag bara älskar klänningar och njuter i fulla drag utav att "krympa" ner i mina vintage klänningar.. <3

Kraaaaaam
Sanna