söndag 11 september 2011

Ännu en lista

Nämn något som gjorde dig glad i går: När jag blev igenkänd av någon för min blogg
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade retrobloggar
Det sista du sa högt: Hejdå, när jag hade bildtelefonsamtal senast
Det senaste någon sa till dig: "Nu ser jag att bildtelefonen fungerar, hejdå"
Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt: Choklad och knäckebröd med marmelad på
Vad var det senaste du köpte: Yoghurt, mjölk och små grejor till resan
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Vet inte för det är kolmörkt ute
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Drömmer du mardrömmar: Ja och nej
Favoritklädsel: T-shirt och jeans
Vad ser du om du tittar till höger: En röd och vitprickig filt och ett kramdjur som är en groda
Vad gör dig glad just nu: Samtal med fina människor
Vad ska du göra härnäst: Varvar inför läggdags
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Förväntansfull
Favoritgodis: Surt och vingummiaktigt
Kläder just nu: t-shirt och mysbyxor
Höstplaner: få livet bli mer stabilt
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon 
Vad är viktigast för dig: Närhet, välmående och kreativitet
Är du kittlig: Nej
Snarkar du: Ja
Stjärntecken: Lejon.
Äckligaste insekten: Ingen
Längtar du mest efter just nu: Stabilitet

Inga kommentarer: