söndag 19 juni 2011

Blöt utflykt

 Idag var det lagomt väder
Varken sol eller regn så det var lämpligt för en cykeltur, tja en loppistur
även om det inte blev några fynd
Jag sitter och plågar mig över att jag inte köpte ett
väldigt fint retrolapptäcke.
En stor röd överkast
"Väldigt stor" sa kvinnan
Hon skulle ha 150 kr för den
men jag hade bara 60 kr med mig
Jag hade ju tänkt ha ett köpstopp
men men
jag behöver inte den
Den är så fin.. suck!
 Jag hittade av en slump en bra cykelväg direkt från loppisen på Spikfabriken som ledde
till den stora vägen som jag brukar använda när jag vill cykla ut på landet
Att jag inte upptäckt den för längesen!
Det var några skulpturer på bruksparken så jag gick 
omkring, tittade och blev blöt om fötterna
Gjorde myggorna och fåglarna sällskap en stund

Inga kommentarer: