tisdag 18 januari 2011

Värmande ord

 Blev glad över ett par rosa Converse som jag beställt av en kompis som varit i USA.
De kostade 210 kr mot 699 kr här i Sverige. En verkligen stor skillnad!
Längtar få inviga dem snart!
 En skön, varm inbjudande Januaribild från min väggalmanacka
 Ett godismonster
Jag vet jag har besökare på min blogg som kollar regelbundet men vet inte alltid vilka de är
så det var extra kul att det kom en kommentar från självaste församlingspedagog som 
vår teckenkonsulent brukar jobba med. Som brukar leda våra Frälsarkransträffar.
Det värmde verkligen, måste jag säga!
Det var också roligt att några kom med respons via bildtelefon och sms angående min situation som arbetssökande.
Jag hoppas verkligen att min blogg är både till glädje och nytta och även att ni trivs här.

2 kommentarer:

chokladbror sa...

Rolig bild av godis.. en tänder, näsa samt ett par ögon...
du har visst glömt öron =)
Vacker bild av Januaribild.
det värmer mig oxå!!!

Miranda sa...

GODIS!!!!!