lördag 13 februari 2010

Akrobatik och fika

Haft en verkligen mysig dag på stan, jag mina flickor, Tjoholia, hennes barn och systern Eva.Vi tittade på några våghalsiga skateboardare som tävlade på en byggd hög ramp på Nybrogatan inne i stan. Sen blev vi väldigt fiksugna och det var inte vi inte ensamma om så det var lite svårt att hitta lediga platser för 7 personer. Till slut lyckades vi få några platser på Kanal cafeet.
Bilden är tagen från tidningen Ångermanland

Självklart avslutade vi vår mysiga dag med en runda till Erikshjälpen
Där hittade vi en del fina grejor.
Flickorna hittade några Alla Hjärtansdags presenter
Jag hittade äntligen en välbehövlig gul kaffebryggare
och en del saker
En <3 present till P-A som hade letat ett tag efter den
Jag blev verkligen glad eftersom jag bara betalade 8 kr för "saken"
Tänker inte avslöja vad det är för något eftersom jag vet han läser min blogg

Ser ut vara ett dockhuvud men det är en pennvässare

Hittade två emaljerade spislock
Tror det är Arabia Kaj Franck
men tyvärr är det ej komplett
Kolla priset..!

3 kommentarer:

Tjohalia sa...

En av tjänarnas hus, skulle jag kanske ha skrivit. Det är två familjer som bor där, tror jag.
Tack själv för idag, kram!

White StarBear sa...

Oh fan, ser att du köpte 2 gula spiskåpor med grön mönster. Det är ju samma mönster som min mormors gul kaffe-panna har, häftigt!

Hoppas att ni hade det trevligt under Valetin-helgen!

Kram D

Anonym sa...

Hej, ursäkta att jag frågar, med skulle du möjligen vilja sälja spislocken? Jag hittade hit när jag sökte efter exakt såna här gula spislock! :) Vet inte om du använder dem eller ens har dem kvar, men jag skulle bli jätteglad om du mailade mig på ylva@ylvawerlinder.se Tusen tack! /ylva werlinder